İnstagram reklam gəlirində Youtube-u keçdi
İnstagram, 2019-da əldə etdiyi təxminən 20 milyard dollarlıq reklam gəliri ilə Youtube-u geridə qoyub. Facebook, 2012-də fotoşəkil paylaşma proqramını 1 milyard dollara satın almışdı.
"Marja" xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, fotoşəkil və video paylaşma tətbiqi İnstagram-ın 2019-dakı reklam gəliri təxminən 20 milyard dollar olub (bu rəqəmi Bloomberg tərəfindən əldə edib). Facebook-un 2019-da cəmi 70.7 milyard dollarlıq gəlirinin təxminən 30%-i İnstagram-dan gəlib.
2012-ci ildə 715 milyon dolları nağd olmaqla cəmi 1 milyard dollara Facebook tərəfindən satın alınmış tətbiq, 2019-da 15.1 milyard dollar reklam gəliri əldə etmiş Youtube-u keçib. Youtube-ın reklam gəliri həftənin əvvəlində Google-ın ana şirkəti Alphabet tərəfindən açıqlanmışdı.
Dünyanın ən böyük sosial media şirkəti Facebook, sahib olduğu İnstagram-ın gəlirini ayrı olaraq açıqlamır. İnstagram-ın istifadəçi sayının 1 milyarddan çox olduğu təxmin edilir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 gün sonra
-
17 d. əvvəl
“MFX-Trading İnvestisiya Şirkəti" 2023-cü ili zərər ilə bağlayıb
- 20 d. əvvəl
-
46 d. əvvəl
"Azİnvest İnşaat" şirkətinin gəliri və xalis mənfəəti kəskin artıb
- 49 d. əvvəl
- 58 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Avropada ilin əvvəlindən bəri ilk dəfə min kubmetr qazın qiyməti 400 dolları ötüb
-
1 saat əvvəl
“Azercell” və GSMA strateji tərəfdaşlıqlarının prioritet istiqamətləri haqqında danışıblar
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
“PAŞA Holding”in təşkilatçılığı ilə növbəti “PASHA Hackathon” keçiriləcək