"Expressbank"da vakansiyalar
"Expressbank" ASC vakansiyalar elan edib.
1. Biznes xidmət üzrə mütəxəssis /aparıcı mütəxəssis (Bakı, Qusar filialları üzrə)
Namizədə olan tələblər:
-Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisas üzrə);
-Azərbaycan və rus dillərində səlis nitq və fikirlərini izah etmə bacarığı;
-MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
-Minimum 6 ay korporativ xidmət təcrübəsi arzuolunandır;
-Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
-Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti;
-Ünsiyyət qurma bacarığı və işə məsuliyyətli yanaşma;
-Analitik düşüncə, təhlil etmə və qərarvermə qabiliyyəti.
Görəcəyiniz işlər:
-ARMB-nın, bankdaxili prosedur və qaydalara əsasən fərdi sahibkar və hüquqi şəxslərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
-Korporativ müştərilərə bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumat vermək/xidmət göstərmək;
-Hüquqi şəxs hesabları üzrə əməliyyatlar aparmaq;
-Vergi və məhkəmə orqanlarından daxil olmuş sərəncamların reyestrini aparmaq;
-Hüquqi şəxslərin xarici köçürmələrini bankdaxili prosedurlara uyğun icra etmək;
-Bankın korporativ dəyərlərini mənimsəmək və xidmət standartına uyğun xidmət -göstərmək;
-Müştəri məmnuniyyəti daim yüksəltmək istiqamətində çalışmaq. .
Bizim üstünlüklərimiz:
-Tibbi sığorta;
-Bonus sisteminin mövcudluğu səbəbindən əmək haqqıdan əlavə gəlir imkanı;
-Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
-Əmək fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi nəticəsində karyera inkişafı imkanı;
-Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.
İş şəraiti:
-AR ƏM tələblərinə uyğun rəsmiləşdirmə;
-İş qrafiki - 5 günlük (bazar ertəsi-cümə); 09:00-dan-18:00-dək
CV-lərinizi [email protected] email ünvanına müvafiq başlıqla göndərməyə tələsin.
XXX
2. Xidmət üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis (Bakı, Xaçmaz filialları üzrə)
Namizədə dair tələblər:
-Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisas üzrə);
-Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti (rus dilini bilənlərə üstünlük verilir);
-MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
-Təklif olunan vəzifədən asılı olaraq analojı sahə üzrə iş təcrübəsi;
-Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
-Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti;
-Məsuliyyət, işdə dəqiqlik, ünsiyyət qurma, analitik zəka və müştəri ilə işləmə qabiliyyəti.
Görəcəyiniz işlər:
-ARMB-nın bankdaxili prosedur və qaydalara əsasən fiziki şəxslərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
-Mövcud müştəri bazasına uyğun bank məhsullarının və xidmət satışını həyata keçirmək;
-Fəaliyyətinə uyğun bank məhsulları əldə etmək istəyən potensial müştərilərin təhlilini aparmaq;
-Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyən edərək onlarla uzunmüddətli iş perspektivində maliyyə məsləhətləri vermək;
-Bank tərəfindən müəyyən edilmiş aylıq hədəfləri icra etmək;
-İdarə etdiyi portfelin tələb edilən parametrlərə uyğunluğunu təmin etmək;
-Görülmüş işlər üzrə hesabatlar vermək.
Bizim üstünlüklərimiz:
-Tibbi sığorta;
-Bonus sisteminin mövcudluğu səbəbindən əmək haqqıdan əlavə gəlir imkanı;
-Bilik və bacarıqlarıqların təkmilləşdirilməsi üzrə təlimlər;
-Əmək fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi nəticəsində karyera inkişafı imkanı;
-Peşəkar korporativ mühitdə işləmə imkanı.
İş şəraiti:
-AR ƏM tələblərinə uyğun rəsmiləşdirmə;
-İş saatları - 09:00-18:00
CV-lərinizi [email protected] email ünvanına müvafiq başlıqla göndərməyə tələsin.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Bakı şəhərətrafı dəmiryol nəqliyyatı ilə sərnişindaşıma fəaliyyəti üzrə subsidiya veriləcək
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Azərbaycanda idxal gömrük rüsumuna cəlb olunan malların sayı artırılıb
- 4 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl