Azər Türk Bank onlayn xidmətləri genişləndirir

(®) Dövlət bankı Azər Türk Bank klassik bank modelindən uzaqlaşaraq, müasir elektron xidmət şəbəkəsi yaratmaq əzmindədir.
Bankın qurduğu ekosistem müştərilərə, o cümlədən hüquqi şəxs və fərdi sahibkarlara tam olaraq onlayn qaydada xidmət göstərməyə lazımi imkan verir.
Artıq neçə müddətdir Bankın saytında yer almış https://hub.atb.az/ portalından müştərilər məmnunluqla istifadə edirlər.
Bu portal korporativ müştərilərin Bankla təmasını bütünlüklə rəqəmsallaşdırmağa şərait yaratmış bir həlldir.
24/7 rejimində çalışan, müştərilərə bank əməliyyatlarının məsafəli, təhlükəsiz və sürətli şəkildə həyata keçirmək imkanı verən “ATB Business” internet və mobil bankçılıq tətbiqləri ilə yanaşı, hub.atb.az portalı vasitəsilə bütün növ müştəri müraciətləri və sifarişlərinin elektron qaydada qəbulu və icrası, qarşılıqlı sənəd mübadiləsi, sənədlərin imzalanması təmin edilir.
İmkanları daima genişlənən portal hazırda 4 istiqamətdə xidmət göstərir:
Növbə anketi— bu imkan sayəsində müştərilər Banka müraciət ünvanlamaqla, aparılmalı olan əməliyyatlarını öncədən sifariş edir və Banka gələrkən onlara növbədənkənar, qısa müddət ərzində xidmət göstərilir;
İnternet bankçılıq müraciəti— Bankda distant hesab açmış korporativ müştərilər buradan “ATB Business” internet və mobil bankçılıq tətbiqlərinə qoşulmanı rahatlıqla edə bilirlər;
Elektron sənəd dövriyyəsi – portalın bu həlli sayəsində Bank və müştərilər qarşılıqlı, istərsə də birtərəfli qaydada müxtəlif sənəd (ərizələr, arayışlar, müraciətlər və s.) mübadiləsini, elektron şəkildə sənədlərin “Asan İmza” vasitəsilə imzalanması (bütün növ müqavilələr, sazişlər, razılaşmalar və s.) və arxivləşdirilməsi həyata keçirilir;
Terminaldan məxaric – korporativ müştərilər hesablarından vəsaitlərin məxaricini rahat şəkildə, növbəsiz rəsmiləşdirə və bankın müxtəlif xidmət strukturlarında quraşdırılmış müasir ADM terminallar vasitəsilə əldə edə bilirlər.
Bankın məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatı www.atb.az saytından, bankın sosial şəbəkələrdəki rəsmi korporativ səhifələrindən, WhatsApp (055) 3000 945, yaxud 945 nömrəli Çağrı Mərkəzindən əldə edə bilərsiniz.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
Hesablama Palatası Gənclər və İdman Nazirliyində nöqsanlar aşkarlayıb
-
13 saat əvvəl
Heyvan kəsimi və ət satışına nəzarət yenidən gücləndirilib - QANUNSUZ OLANLAR SÖKÜLÜR
-
- 13 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Rusiya Hökumətinin sədri ilə Azərbaycanın Baş naziri arasında telefon danışığı olub
- 14 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 15 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
Prezident 9 hərbi qulluqçuya general-leytenant və general-mayor rütbələri verdi
- 16 saat əvvəl

11%-dən başlayan onlayn biznes kreditləri

Heyvan kəsimi və ət satışına nəzarət yenidən gücləndirilib - QANUNSUZ OLANLAR SÖKÜLÜR

Bakıda ecazkar layihə - 29 binada 4000-dən çox mənzil

Azercell-dən abunəçilərinə xəbərdarlıq

“Qalaaltı”da vəziyyət necədir? - VİDEO

Azərbaycanda koronavirus ilə bağlı son vəziyyət açıqlandı
Ən çox oxunanlar

“Rabitəbank”dan “Muğanbank”a transfer olub

Almaniyanın enerji nəhəngində rekord zərər

Unibank mikro kreditlərə 5%-dək endirim etdi

Macarıstanda inflyasiya rekordlar qırır
