Müştəri məmnuniyyətinin idarəedilməsi üzrə yeni dövlət standartı qəbul edilib
Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi, artırılması, o cümlədən bu sahədə keyfiyyətin yüksəldilməsi məqsədilə AZS ISO 10002:2022 “Keyfiyyəti idarəetmə - Müştəri məmnuniyyəti - Təşkilatda şikayətlərin idarə edilməsi üzrə rəhbəredici sənəd” yeni dövlət standartı qəbul edilib.
“Keyfiyyət Assosiyasiyası” İctimai Birliyi tərəfindən təqdim edilən standart layihəsi İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətinin tabeliyində olan “Azərbaycan Standartlaşdırma İnstitutu” publik hüquqi şəxs tərəfindən təsdiqlənərək Standartlaşdırma üzrə normativ sənədlərin Dövlət Fonduna daxil edilib. Bu barədə Marja-ya Xidmətdən bildirilib.
Dövlət standartı bütün fəaliyyət növləri (kommersiya və qeyri-kommersiya), o cümlədən elektron ticarət ilə bağlı şikayətlərin effektiv və səmərəli idarəetmə prosesinin işlənib hazırlanması və tətbiqi üzrə beynəlxalq prosedurları ehtiva edir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 35 d. sonra
- 2 d. əvvəl
- 6 d. əvvəl
-
14 d. əvvəl
"PAŞA Bank"ın Türkiyə törəməsinin rəhbərliyinə yeni təyinat olub
-
16 d. əvvəl
İstehlak Mallarının Ekspertizası Mərkəzi bayram günlərində fəaliyyət göstərəcək
- 25 d. əvvəl
- 45 d. əvvəl
- 49 d. əvvəl
-
54 d. əvvəl
Azərbaycanın qeyri neft-qaz məhsulların ixracından gəliri azalıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl