Milli Kulinariya Mərkəzinin loqosu yenilənib
Bu gün Dövlət Turizm Agentliyinin Milli Kulinariya Mərkəzi yeni loqosunu təqdim edib.
Lqonu Mərkəzin rəhbəri Orxan Sadıqov (Fikrətoğlu) təqdim edib.
Yeni loqoda alov, sünbül, nar və xarı-bülbüldən istifadə edilib. O.Sadıqov bunun səbəbini izah edib:
"Zərdüşt peyğəmbərin bu coğrafiyada yaşaması odpərəstliyi önəmli edib. Bu baxımdan alovun simvolda yer alması əsas olub. Məncə, dünyanın heç bir yerində xarıbülbülü görüb vurulmamaq olmaz. Digər tərəfdən xarıbülbül həm də qələbənin rəmzidir, ona görə də bu güldən biz loqoda istifadə etdik. Nara gəlincə isə düşünürəm ki, bu, bütün Azərbaycanı özündə birləşdirən bir rəmzdir. Sünbül isə Şirvanşahlar və digər dövlətlərin gerbində olub. Bu, tərəqqinin, bolluğun simvollarından biridir. Sümbülü loqoda əks etdirmək bolluqla bağlı arzularımızı izah edir".
Bundan başqa, onun sözlərinə görə, Mərkəzin internet səhifəsi də hazırlanır və tezliklə təqdim ediləcək.
© Report
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
-
9 d. əvvəl
Honda elektrik avtomobillərinə 65 milyard dollar sərmayə yatıracaq
-
2 saat əvvəl
Mərkəzi Bank: Kredit risklərinin səviyyəsində azalma müşahidə edilir
-
4 saat əvvəl
Sabah Bakıda Xaricdə Təhsil Sərgisi keçiriləcək - 50-dən çox ən reytinqli universitet
-
5 saat əvvəl
Teplovozlardan biri Bakıya çatdırılıb - ADY lokomotiv parkını sağlamlaşdırır
-
5 saat əvvəl
Azərbaycanda özbaşına inşa edilmiş mənzillərlə bağlı hüquqi sənədlər hazırlanır
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
“Ələt Azad İqtisadi Zonasının karqo terminalı ilə illik 500 min ton yük daşınacaq”
- 5 saat əvvəl
-
6 saat əvvəl
328 tam təmirli mənzil kirayə mexanizmi ilə satışda - aylıq ödənişləri 376 manatdan başlayır
-
6 saat əvvəl
İstehlak kreditləri portfelinin dollarlaşması tarixi minimuma enib
- 6 saat əvvəl