Audi-nin başına bəla olan reklam
Audi-nin yaydığı bir televiziya reklamı Çində narazılıq yaradıb.
"Marja" xəbər verir ki, Almaniyanın avtomobil istehsalçısı Audi-nin, qadınları ikinci əl avtomobilə bənzədən reklamı, Çinin "Twitter"ı kimi tanınan "Weibo"da minlərlə qadının markaya reaksiya verməsinə səbəb olub və boykot çağırışları edilib.
2017-ci ilin ilk yarısında Çində satışları 15 faiz düşən Audi üçün bu heç də yaxşı bir hadisə deyil. Mübahisə yaradan reklam belədir:
-Audi-nin reklamı evlənmək isləyən cütlük ilə başlayır və nigah mərasimi zamanı bəyin anası "Bir dəqiqə gözləyin!" deyərək birdən-birə ortaya çıxır. Gəlini süzməyə başlayan qaynana, əvvəl gəlinin burnunu çəkir, sonra qulaqlarının arxasını nəzarət edir və sonda gənc qadının ağzını açıb dişlərinə baxır.
İşini bitirdikdən sonra yerinə qayıdan qayınana, cütlüyə dönərək "tamamdır" işarəsi edərək razılıq verir. Ancaq birdən qayınananın özü gəlinin sinəsini görür və onda məmnuniyyətsiz bir baxış yaranır. Səhnə dəyişdikdən sonra isə küçədə gedən bir Audi avtomobil ekranda görünür və səs ilə "Mühüm qərarlar diqqətli verilməlidir" mesajı verilir.
AUDİ ETİRAZLARDAN SONRA BƏYANAT VERİB
Çinli qadınlar başda olmaqla bir çox istehlakçı reklamı cinsiyyətçilik (bir cinsin digərindən üstün olduğunu müdafiə edən fikir və ideologiya) hesab edib və Audi-ni boykot çağırışları ediblər. Çinin aparıcı feminist aktivisti Li Maizi "Çox şirkət və Çinli rəsmilər də gender bərabərliyi anlayışını başa düşmür" deyərək reaksiya göstərib.
Şanxaylı redaktor Guo Zimeng isə "Çinin güclü qadınları potensial bir Audi müştərisidir və Audi isə alıcılarına belə mesaj göndərir"? deməklə kifayətlənib.
Weibo-da "Audi ikinci əl avadanlıq" adı ilə açılan mövzu 500 min dəfədən çox baxılıb. İnsanlar reklam üçün "iyrənc" şərhini yazıblar, bunu görən Audi Çindəki ofisi vasitəsilə rəsmi bəyanat vermək məcburiyyətində qalıb.
Audi açıqlamasında, reklamın Volkswagen markasının Çindəki biznes tərəfdaşlarının ikinci əl avtomobillər üzrə departamenti tərəfindən hazırlandığı bildirilib. Audi, "dərin bir peşmançılıq" hissi keçirdiyini qeyd etdiyi açıqlamasında, reklamın heç bir şəkildə şirkət dəyərləri ilə uyğun gəlmədiyini və təkcə Çində yayımlandığını və dərhal dayandırıldığını, əlaqədar şəxslər haqqında da istintaq başladığını bildirib.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
19 saat sonra
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
-
2 d. əvvəl
AZAL-ın bu il Gürcüstana daşıdığı sərnişinlərin sayı məlum olub
-
-
5 d. əvvəl
m10 ilə Binance əməliyyatları – manatla, təhlükəsiz, vasitəçisiz!
-
21 d. əvvəl
Azərbaycan və Türkiyə avtomobil nömrələrini qarşılıqlı tanıyacaq
- 27 d. əvvəl
- 31 d. əvvəl
-
44 d. əvvəl
Elon Musk-ın siyasi mövqeyi Tesla-ya baha başa gəldi: 1 milyondan çox avtomobil itkisi
- 54 d. əvvəl
-
55 d. əvvəl
Debet kartlarının sayı 16% artıb, kredit kartlarının sayı isə 7% azalıb
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
AZAL-ın bu il Gürcüstana daşıdığı sərnişinlərin sayı məlum olub
Azərbaycan və Türkiyə avtomobil nömrələrini qarşılıqlı tanıyacaq
Azərbaycan Rotterdam Konvensiyasına qoşuldu
Elon Musk-ın siyasi mövqeyi Tesla-ya baha başa gəldi: 1 milyondan çox avtomobil itkisi
Oktyabrın 30-da gözlənilən hava şəraiti
İsrailin aviaşirkətinin Bakıya ilk reysi qarşılanıb
İki KOB klaster şirkətində 20-dən çox KOB birləşəcək
Amerikanın yükdaşıma nəhəngi 48 min nəfəri işdən çıxarıb
Microsoft-un OpenAI-dəki payı 27 faizə çatacaq
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Nvidia-dan Nokia-ya 1 milyard dollarlıq investisiya


















.jpg)

.jpg)



