“Azercell Biznes” şirkətlər üçün yeni rəqəmsal həll təqdim edir
(®) Bizneslərə daha effektiv və müasir müştəri xidmətləri göstərilməsi məqsədilə lider mobil operator “Müştəri Təcrübəsinin İdarə Edilməsi Platforması”nı istifadəyə verir.
Yeni platforma müxtəlif rəqəmsal kanallar (“WhatsApp”, “Instagram”, “Facebook”, SMS, veb çat və s.) vasitəsilə daxil olan müştəri sorğularını vahid mərkəzdən idarə etməyə və operativ şəkildə cavablandırmağa imkan yaradır. Bu, bizneslə müştərilər arasında ünsiyyətin səmərəli, operativ və keyfiyyətli şəkildə aparılmasını təmin edir. Platforma eyni zamanda əvvəlki yazışmaları yadda saxlamaq, real vaxtda fərdi təkliflər hazırlamaq və rəqəmsal kampaniyaları avtomatlaşdırmaq kimi üstünlüklər təqdim edir.
Platformanın süni intellekt əsasında işləyən çatbotları tez-tez verilən suallara avtomatik cavab vermək, müştəri xidmətləri komandasının iş yükünü azaltmaq və 24/7 fasiləsiz dəstək göstərmək imkanına malikdir.
Platformanın avtomatlaşdırma alətləri bizneslərə kampaniyaların effektivliyini izləmək, müştərilərinə vaxtında və hədəfə uyğun təkliflər təqdim etmək və yeni effektiv strategiyalar hazırlamaq imkanı verir.
Yeni platforma “Salesforce”, “HubSpot” və s. kimi tanınmış CRM sistemləri ilə rahat inteqrasiya edilir. Sorğu və iş axınının effektiv idarə edilməsi, sürətli cavablama üçün hazır şablonların istifadəsi həllin daha bir üstünlüyüdür.
“Azercell Biznes”in təqdim etdiyi “Müştəri Təcrübəsinin İdarə Edilməsi Platforması” bizneslərə rəqəmsal xidmət səviyyəsini yüksəltmək və müştəri məmnuniyyətini artırmaq üçün yeni imkanlar açır.
Ətraflı məlumat üçün: Müştəri əlaqələrini bütün kanallarda gücləndirin! | Məşhur tətbiqlər sərfəli abunəlik şərtlərilə
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 11 d. əvvəl
-
16 d. əvvəl
SOCAR və Coca-Cola əməkdaşlıq imkanlarını müzakirə ediblər
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 27 d. əvvəl
- 36 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Polad incəsənətə çevriləndə “Baku Steel Art” 2-ci Beynəlxalq Metal Simpoziumu öz işinə başlayıb
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
SOCAR ilə “Uzbekneftegaz” arasında Anlaşma Memorandumu imzalanıb
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycan Rusiyadan qoyun ətinin alışını artırıb
SOCAR və Coca-Cola əməkdaşlıq imkanlarını müzakirə ediblər
Oktyabrın 28-də gözlənilən hava şəraiti
Qlobal bazarlarda son vəziyyət
Azərbaycanda qaz hasilatı 7,4% artıb
Türkiyədə işsizlik səviyyəsi artıb
Ən çox oxunanlar
Kredit götürərkən bunlara diqqət edin
Sığorta haqları 13%, sığorta ödənişləri 23% artıb
Şəki üçün Avropa bankından 90 milyon avroya yaxın borc alına bilər
ABŞ və Çinin bir sıra mübahisəli məsələlər üzrə razılığa gəldikləri açıqlanıb - Qlobal bazarlarda gərginlik azala bilər
"Novartis" nadir xəstəliklər üçün dərman hazırlayan ABŞ şirkətini 12 milyard dollara alır
YouTube, musiqi sənayesinə 1 il ərzində 8 milyard dollar ödəyib
BOKT-a əlavə maya qoyulub
Azərbaycanda 5 bankın depozit portfeli 1,5 milyard manatdan çoxdur













.jpg)






.jpg)


