Tanınmış bankın Çağrı Mərkəzinə mütəxəssis tələb olunur
“AccessBank” Çağrı Mərkəzinin mütəxəssisi (gecə növbəsi) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edib.
Öhdəliklər:
- Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək, qeydiyyatın aparmaq və cavablandırmaq;
- Bankın məhsulları haqda zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
- Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
- Elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsi ilə müştərilərin suallarını cavablandırmaq.
Tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl bilmək (ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
- Kompüter proqramlarını bilmək;
- Nəzakətlilik, ünsiyyətcillik, fəallıq, işgüzarlıq;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, dəqiqlik;
- Yaxşı tələffüzlü, məsuliyyətli, özünü ifadə etmək bacarığ;
- Qeyri-standart vəziyyətlərdə özünü və vəziyyəti idarə etmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Bank sahəsində iş və Çağrı Mərkəzinin əməkdaşı qismində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Müraciət üçün son tarix 06.10.2017
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 4 gün sonra
- 50 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Rusiyada donuz ətinin alışı üzrə ilk birja hərracı keçirilib
- 3 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Daşkəsən İcra Hakimiyyətində əməliyyat keçirildi, vəzifəli şəxslər saxlanıldı
-
16 saat əvvəl
"Kapital Bank”ın dollar istiqrazlarına böyük maraq: 32 İNVESTORDAN 32 SİFARİŞ
-
17 saat əvvəl
Yerli və xarici brend markalı içkilərin saxtasının istehsal olunduğu sex müəyyən edilib
- 17 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl