DəmirBank müştərilərə daha yaxın oldu!
Daim kommunikasiya kanallarının genişləndirilməsi və təkmilləşdirilməsi üzərində çalışan DəmirBank yeni rəqəmsal əlaqə kanallarını müştərilərin istifadəsinə təqdim edir.
Belə xidmətlərdən biri də Bankın rəsmi WhatsApp hesabının istifadəyə verilməsidir.
Artıq DəmirBank müştəriləri bir sıra xidmətlər üçün filiala yaxınlaşmadan Whatsapp vasitəsilə Banka müraciət edə bilərlər.
Xidmət həftəiçi günlər, 09:00 – 18:00 saatları arasında aktivdir. Müştərilər bank xidmət və məhsulları ilə bağlı suallarını yaza və ya plastik kart, kredit və kredit xəttini online sifariş edə bilər.
Qeyd edilən xidmətdən yararlanmaq üçün WhatsApp üzərindən +994050 2252 149 nömrəsinə müraciət edə bilərsiniz.
Bankla əlaqə saxlamaq üçün:
Məlumat Mərkəzi: (012) 149
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
8 d. əvvəl
Saloğlu mebel şirkətinin Qusarda yeni diler mağazası açıldı - FOTO/VİDEO
-
13 d. əvvəl
Azərbaycanın 48 saatlıq texnologiya yarışında birinci yerin qalibi məlum olub
-
14 d. əvvəl
Bakıda inşa olunan “Zəngilan” tankeri ististismara verildi - FOTOLAR
- 32 d. əvvəl
-
42 d. əvvəl
“Azərişıq”, “Azərsu” və “Azəriqaz” kartlarını smartfona yaxınlaşdırmaqla ödəniş etmək mümkündür
- 57 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
1 nəfər işçi ilə milyonlara dövriyyə və gəlirini 2 dəfədən çox artıran lizinq şirkəti
- 2 saat əvvəl