“Sahibkarlar daha diqqətli olmalıdırlar”

Azərbaycan və Gürcüstan bazarında şirkətlərə marketinq və kommunikasiya xidmətləri təklif edən Marcom şirkəti pandemiya dövründə şirkətlərin marketinq istiqamətində üzləşdiyi çətinliklərə diqqət çəkib.
Şirkətin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyev bildirib ki, pandemiya ilə əlaqədar şirkətin rəqəmsal marketinqə axın etməsi bazarda fəaliyyəti tənzimlənməyən şirkətlər və fərdi şəxslər üçün fürsətə çevrilməyə başlayıb.
“Pandemiya dövrü başlandığı vaxtdan bu günə kimi bizə konsultasiya və marketinq audit xidmətləri üzrə müraciət edənlərin sayında ciddi artım müşahidə edirik. Əvvəllər şirkətlərin müraciətləri daha çox məlumat almaq, maariflənmək istiqamətində idisə, son vaxtlar müraciətlər şikayət və kömək xarakteri almağa başlayıb. Şirkətlər qarşı tərəfə ödədiyi məbləğ qarşılığında nəticə ala bilmədiklərini, işlərinin yarımçıq qalması və ya işi görənin fəaliyyətinin dayandırmasından şikayət edirlər. Bununla yanaşı, şirkətlər ona məxsus olan sosial şəbəkə və reklam hesablarını, o cümlədən google və digər texniki məlumatları da geri ala bilməmələrini vurğulayırlar. Biz bir çox şirkətləri düşdükləri vəziyyətdən xilas etsək də, bəzilərinə təəssüf ki, kömək ola bilmirik.”
Ceyhun Fərzəliyev yaranmış vəziyyətlə bağlı şirkətlərə müraciət edərək bu istiqamətdə diqqətli olmağı tövsiyə edir. “Şirkətlər marketinq işləri üçün tərəfdaş seçimi zamanı sağlam şirkətlərə üstünlük verməlidirlər. Nəzərə almaq lazımdır ki, marketinq tərəfdaşının yanlış seçimi sonradan şirkətin bazardakı mövqeyinə və büdcəsinə ciddi təsir göstərir. Hər marketinq xidmətini fərqli şirkətdən almaq isə həmin şirkətin marketinq strategiyasını yanlış istiqamətə apara bilər.”
İcraçı direktor şirkətlərin krizis kommunikasiya planının olmamasına da fikir bildirərək qeyd edib ki, şirkətlərin böyük əksəriyyəti bu vəziyyətə hazır deyildilər. “CRM platformasında sorğu əsasında göndərdiyimiz təkliflərin 80%-də krizis kommunikasiya planının olması ilə bağlı təklif vermişik. Şirkətlərdən cəmi 10%-i bu məsələyə maraq göstərib, amma təəssüf ki, buna görə əlavə ödəniş etmək istəməyiblər. 70%-i isə ümumiyyətlə təklifdəki bu məqama diqqət etməyiblər.”
Qeyd edək ki, Marcom Marketinq və Kommunikasiyalar şirkəti Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankının (AYİB) marketinq məsələləri üzrə konsultantıdır.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
11 saat əvvəl
Bank of Baku-dan yaşıl təşəbbüs – növbəti ağacəkmə aksiyası keçirildi
-
11 saat əvvəl
"Pensiya yaşının artırılması ilə bağlı iddialara RƏSMİ CAVAB
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az - 12 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
"Qızılın qiyməti 2026-cı ildə 5000 dollara, 2030-cu ilin sonuna qədər isə 10000 dollara çata bilər"
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
"Sizin Lombard" vətəndaşlara kredit ayrımaq üçün illik 15%-lə borc alır
-
13 saat əvvəl
“AFB Bank”ın kredit portfeli, gəlirləri və xalis mənfəəti artıb
-
14 saat əvvəl
Azərbaycan Prezidenti Fransanın yeni səfirinin etimadnaməsini qəbul etdi
- 14 saat əvvəl
-
14 saat əvvəl
Sabahdan Xırdalan-Bakı E2 nömrəli ekspres marşrut xətti istifadəyə verilir
Son Xəbərlər

"Pensiya yaşının artırılması ilə bağlı iddialara RƏSMİ CAVAB

“PAŞA Sığorta”da rəhbər vəzifəyə təyinat olub

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

“AFB Bank”ın kredit portfeli, gəlirləri və xalis mənfəəti artıb
Ən çox oxunanlar

10 000 manat kredit götür, aylıq cəmi 350 manat ödə

“AFB BANK” avadanlıqların satın alınması üzrə tender elan edib

Azərbaycan və Çin mərkəzi banklarının sədrləri görüşüb

“Çörəkçi” ailəsi Ümumdünya Çörək Gününü birlikdə qeyd etdi

ABB səhmdarları 16%-ə yaxın dividend qazana bilərlər
