Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

Şəffaf vergi partnyorluğu əsasında işləyən vergi ödəyiciləri ilə bağlı qaydalar təsdiq edilib

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Şəffaf vergi partnyorluğu əsasında işləyən vergi ödəyiciləri ilə bağlı qaydalar təsdiq edilib

Azərbaycan vergilər nazirinin əmri ilə "Şəffaf vergi partnyorluğu əsasında fəaliyyət göstərən vergi ödəyiciləri ilə işlərin təşkili Qaydaları" təsdiq edilib.

Qaydalar şəffaf vergi partnyorluğu əsasında fəaliyyət göstərən vergi ödəyicilərinə vergi orqanlarının səlahiyyətləri daxilində xidmətlərin, o cümlədən informasiya kommunikasiya texnologiyalarının son nailiyyətlərindən istifadə etməklə innovativ xidmətlərin göstərilməsi, onların uçot baza məlumatlarında dəyişikliklərin edilməsi, fəaliyyətləri üzrə vergi nəzarəti tədbirlərinin keçirilməsi, müraciətlərinə baxılması və digər məsələlər üzrə prosedurları müəyyən edir.

Reklam_3_11

Qaydalara əsasən, vergi ödəyicisi partnyor ödəyici statusunun əldə olunması üçün vergi orqanlarına müraciət etdikdə, həmin müraciət vergi risklərinin təhlili və nəzarəti sahəsində təşkilati və nəzarət tədbirlərini həyata keçirən müvafiq struktur vahid tərəfindən araşdırılır, vergi ödəyicisinin fəaliyyəti bu Qaydalarda göstərilən meyarlara uyğun gəldiyi halda ona “Partnyor vergi ödəyicisi statusunun əldə edilməsi barədə” bildiriş verilir, uyğun gəlmədiyi halda isə onun fəaliyyətinin bu Qaydaların göstərilən meyarlara tam və ya qismən uyğun olmaması barədə məlumat verilir.

Partnyor ödəyicilərin AVİS-də ayrıca uçotu aparılır və məlumat bazası yaradılır. Eyni zamanda partnyor ödəyicilərin kuratorları barədə məlumatlar həmin məlumat bazasına daxil edilir.

Partnyor ödəyicilərə xidmətlər ərazi məhdudiyyəti nəzərə alınmadan Yaşıl dəhliz prinsipi əsasında göstərilir.

Partnyor ödəyicilərə göstərilən ənənəvi xidmətlər aşağıdakılardır:

- şifahı xidmətlər;
- elektron xidmətlər;
- sənəd qəbulu xidmətləri;
- hazır sənədlərin verilməsi xidməti;
- elektron sənəd mübadiləsi xidmətləri;
- SMS məlumatlandırma xidməti;
- ünvanlı (səyyar) xidmətlərin göstərilməsi.

Partnyor ödəyicilərə innovativ üsullarla göstərilən əlavə xidmətlər aşağıdakılardır:

- partnyor ödəyici ilə videobağlantı qurmaqla xidmət (videobağlantı nazirliyin internet saytı, Facebook, Skype, Whatsapp və İKT-nin digər imkanlarından istifadə etməklə aparıla bilər);

- partnyor ödəyicilərin və ya vergi orqanının təşəbbüsü ilə Vergilər Nazirliyinin Tədris Mərkəzi tərəfindən xüsusi təlim proqramlarının hazırlanması, o cümlədən ixtisas sahələri və innovasiya təlimlərinin onlayn və ya ənənəvi üsullarla ödənişsiz qaydada keçirilməsi və onlara təlimdə iştirak barədə müvafiq sertifikatların təqdim edilməsi;

- partnyor ödəyicilərin müraciəti və ya vergi orqanının təşəbbüsü ilə partnyor ödəyicilərlə dəyirmi masa, seminar və konfransların keçirilməsi;

- Vergilər Nazirliyi yanında Çağrı Mərkəzində partnyor ödəyicilər üçün sürətli xidmətlərin göstərilməsi üçün xüsusi ayrılmış xətdən istifadə imkanının yaradılması.

Xidmət mərkəzlərində partnyor ödəyicilərə aşağıdakı xidmətlər göstərilir:

- şifahi xidmətlər, o cümlədən vergi qanunvericiliyinin tətbiqi və inzibatçılığı ilə bağlı sualların cavablandırılması, izahatların verilməsi;
- vergi bəyannamələrinin və hesabatların tərtibatına və elektron formada göndərilməsinə köməklik;
- elektron xidmətlərdən istifadəyə köməklik;
- sənəd qəbulu xidmətləri, o cümlədən:
- vergi uçotuna və vergi orqanlarında qeydiyyata aid sənədlər;
- elektron sənəd mübadiləsi (istifadəçi kodu, parol və şifrənin verilməsi) üzrə sənədlər;
- “Asan İmza” sertifikatı xidmətləri üzrə sənədlər;
- fəaliyyət üzrə ərizələr (arayış, sertifikat, DTA formaları və s.);
- bəyannamə, hesabat, arayış və məlumat formalarının qəbulu xidmətləri.

Qaydalarda qeyd olunan və vergi orqanı əməkdaşının yerinə yetirməli olduğu bütün hərəkətlər qısa müddət ərzində həyata keçirilir. Partnyor ödəyicilərlə vergi orqanları arasında yaranan ziddiyyətli məqamların qarşılıqlı razılaşma yolu ilə həllinə səy göstərilir. Əməkdaşlar tərəfindən bu Qaydalarla nəzərdə tutulmuş tələblərin yerinə yetirilməməsi kobud pozuntu hesab edilir və intizam məsuliyyətinə səbəb olur.

12.12.2016 18:48

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil əsas səhifə 3-cü - 2_26
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ