Sizə daha çox pul xərclətmək üçün marketlərin istifadə etdiyi taktikalar
Təbii ki, marketlər kommersiya müəssisəsidir və ona görə də mənfəətə işləyirlər. Yaxşı mənfəət üçün də müştəriləri ovlamaq lazımdır. Eynən yaxşı ovçunun heyvanları cəlb etməyə çalışması kimi. Bəs mağazalar müştərilərin əlavə pul xərcləməsinə nail olmaqdan ötrü hansı vasitələrə əl atırlar?
- Endirim hamını cəlb edən vasitədir, fikir veribsiniz bilmirəm, bir mağazada endirim varsa hər kəs ora axışar və alış-verişini ordan edər. Bunun üçün də mağazalar vitrində və ya mağaza içərisində endirim işarəsinə yer verirlər ki, müştəri mağazaya daxil olsun.
- Bəs endirim kampaniyası niyə az müddətli olur? Bu da satış strategiyasıdır. Endirim kampaniyasının müddətini az qoyaraq mağaza sizi məhsulla maraqlanmağa yönləndirər. Bunun da nəticəsində heç planda olmayan bir məhsulu ala bilərsiniz.
- Heç düşünmüsünüz marketlərdə olan alış-veriş arabaları niyə böyükdür? Çünki alış-veriş arabası dolarsa, siz çox məhsul aldığınız düşüncəsində olacaqsınız.
- Təzə meyvələrin parlaq rəngləri sizi pozitiv ruha salar, bu səbəblə marketlərdə bu məhsullar önə çıxarılar ki, müştəri nəyi var xərcləsin.
- Marketlərdə sakitləşdirici rənglərdən istifadə edilməsinin səbəbi, həmin rənglərin sizi alış-veriş canavarına çevirə bilməsidir.
- Süd və digər ağartı məhsullar marketlərdə ən çox satılanlar arasında gələr. Ona görə də bu tip məhsullar marketin ən arxasında yerləşdirilər ki, müştəri marketi doyunca gəzə bilsin. Burdakı doyunca həqiqi mənadadır.
- Marketlər tez-tez vitrinlərindəki məhsulların yerini dəyişdirər ki, daimi müştərilər marketdəki vitrinləri əzbərləyə bilməsinlər. Əgər əzbərləsələr, çox az alış-veriş edəcəklər.
- Tez-tez marketlərdə müştərilərin dadına baxması üçün bəzi məhsullar nümayiş olunur. Buna səbəb insanın nəyisə yeyəndə özünü borclu hiss edərək onu alma instikinə malik olmasıdır.
- Kassanın yanında saqqız, şokolad kimi məhsulların olmasına səbəb pulun qalığı yarandıqda müştəri qalıq əvəzinə onlardan götürə bilməsi üçündür.
- Alınan malın rahat şəkildə geri qaytarılması da əslində mağazanın sizə xoşgörümlü görünməsi üçündür.
- Çox vaxt marketdə kassirlər sizə hədiyyəli olan məhsulların təklif edərlər, əmin olun ki bu məhsulları alan da az deyil.
- Marketlərdə xususi endirimlər və kampaniyalar təklif edən kartların olması əslində müştəri satın almaq üçündür. Çünki sizdə hər hansı bir mağazanın kartı varsa çox vaxt alış-verişi ondan edəcəksiniz.
© Banco
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 5 gün sonra
-
- 29 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Mədəni sərvətləri ehtiyatsızlıqdan məhv edənlər 2 ilədək həbs oluna bilər
-
1 saat əvvəl
Şarj növbəsi? Unut - Hibridlərin yeni nəsli artıq Azərbaycanda!
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Hökməli və Qobuda yolların təmirinə 1,4 milyon manat ayrıldı
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Xalq Bankda yeni təyinatlar
Şarj növbəsi? Unut - Hibridlərin yeni nəsli artıq Azərbaycanda!
“Kənddən Şəhərə” Yeni il yarmarkası başlayır
Hökməli və Qobuda yolların təmirinə 1,4 milyon manat ayrıldı
Ən çox oxunanlar
Dekabrın 20-də gözlənilən hava şəraiti
Azərbaycandan Gürcüstana və İrana gedənlərin sayı artıb, Rusiya və Türkiyəyə gedənlərin sayı isə azalıb
Azərbaycana körfəz və MDB ölkələrindən gələnlərin sayı azalıb
Naxçıvanda 136 layihə üzrə yeni istehsal və xidmət sahələri yaradılıb, sahibkarlarının ixracı artıb
ABB növbəti dəfə yüksək təhlükəsizlik sertifikatı aldı!
“Araz” supermarketlər şəbəkəsi “Dayaq” mükafatına layiq görülüb
Unicapital “Yeni Nəsil Maliyyə” forumunun sponsoru olub














.jpg)

.jpg)

