Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

"Azərbaycan" brendinin dəyəri aşağı düşüb

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Azərbaycan" brendinin dəyəri aşağı düşüb
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“Brand Finance” konsaltinq şirkətinin illik hesabatında bildirilir ki, hesablamalara görə, Azərbaycan brendinin dəyəri ötən illə müqayisədə 6 faiz azalaraq 34 milyard ABŞ dollarına düşüb. 2017-ci ildə Azərbaycan brendinin dəyəri 37 milyard dollar idi. 

 

Reklam_3_11

"Marja" xəbər verir ki, Azərbaycan dünyanın ən dəyərli milli brendə malik ölkələr siyahısında 84-cü yerdədir. 2017-ci ildə Azərbaycan 78-ci yerdə idi. 

 

Sorğu Beynəlxalq Valyuta Fondunun, Davos Ümumdünya İqtisadi Forumunun və “FDI Intelligence” birbaşa xarici sərmayələr saytından götürülmüş məlumatlara əsaslanıb. Tədqiqatda, həmçinin mal və xidmət ticarətləri, investisiya potensialı və həyatın keyfiyyəti kimi amillər nəzərə alınıb.

 

Sorğunun nəticələrinə görə reytinqə bu il ABŞ (26 trilyon ABŞ dolları), Çin (12,8 trilyon) və Almaniya (5,1 trilyon) başçılıq edirlər.

 

"Nation Brands 2018" hesabatı ilə buradan tanış ola bilərsiniz.

09.10.2018 18:52

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 2-ci_25
Mobil_ana_sehife_3_3_26
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ

Ən çox oxunanlar