Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Azərbaycanın telefon bazarında "Samsung"un payı azalır, "Xiaomi"nin payı artır

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Azərbaycanın telefon bazarında "Samsung"un payı azalır, "Xiaomi"nin payı artır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Bu ilin avqust ayında Azərbaycanın mobil qurğular bazarında "Samsung"un payı iyul ayı ilə müqayisədə 2,4 faiz bəndi azalıb.

 

"Global Stats" statistika mərkəzinin məlumatına görə, sentyabrın 1-nə "Samsung"un ölkə üzrə bazar payı 57,3% təşkil edib ki, bu da ötən ilin müvafiq göstəricisindən 2,3 faiz bəndi azdır. Populyarlığına görə "Samsung" ölkənin mobil qurğuları bazarında birinci yeri tutur.

 

Cari ilin avqust ayında "Xiaomi" şirkətinin daxili bazar üzrə məhsullarının payı 18 faiz bəndi artıb. Bu göstərici sentyabr ayının 1-nə olan məlumata görə 14,3% təşkil edib ki, bu da ötən ilin analoji dövrü ilə müqayisəyə 8,8 faiz bəndi çoxdur. Populyarlığına görə "Xiaomi" ölkənin mobil qurğuları bazarında ikinci yeri tutur.

 

3-cü yerdə bazar payı 12,3% olmaqla "Apple" şirkətinin məhsulları qərarlaşıb. Bu şirkətin Azərbaycan üzrə bazar payı avqust ayı ərzində 4,3 faiz bəndi artıb. Ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə isə bu göstərici təxminən 9,1 faiz bəndi çoxdur.

 

Digər mobil cihaz istehsalçılarının Azərbaycanda bazar üzrə olan pay bölgüsü: "Huawei" – 3,45%, naməlum (əsasən Çin mənşəli) istehsalçıların mobil cihazları – 2,02%, LG – 1,79%, "Nokia" – 1,75%, "Lenovo" – 1,34%, HTC – 0,99%, "Alcatel" – 0,76% və s.

 

GƏLİRİN SƏNİ QANE ETMİRSƏ, HƏR SANİYƏ QAZANA BİLƏCƏYİN YATIRIMA BAŞLA!

 

© APA

03.09.2019 08:42

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Əsas səhifədə 1-ci reklam-2_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ