Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Yerli brend xarici rəqiblərini aktivləşdirdi

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Yerli brend xarici rəqiblərini aktivləşdirdi

 

İndiyədək satışları reklamsız da yaxşı olan xarici yağ brendləri, “Technol” yerli mühərrik yağları markası bazara daxil olduqdan sonra narahat olmağa başlayıblar.

 

“Technol” şirkətinin Marketin və PR şöbəsinin rəhbəri Pərviz Əzimov bildirib ki, 3 aydır ki, “Technol” yerli mühərrik yağları markası kimi bazara daxil olub. 3 ay əvvəlki durumla indiki durum arasında çox maraqlı fərqlər var:


“Technol” bazara daxil olana qədər bazar payı yüksək olan 15-ə yaxın mühərrik yağları markası var idi (bazarda toplam 100 civarinda marka var) və bu markalardan yalnız bir yağ markası qismən reklam işləri ilə məşğul olurdu. Son 3 ayda mənzərə tamam dəyişib. Radiolarda avtomobillərə aid 1 verilişdə belə boş reklam yeri qalmayıb. Hətta vəziyyət o yerə çatıb ki, 2 saatlıq verilişin birinci saatını bir yağ markası sponsordur, ikinci saatını başqa yağ markası. 


Media və saytlarda da durum eynidir. 

 

Bu vaxta qədər bazarda rahat olanlar artıq anlamağa başladı ki, bazar qaydaları dəyişir və nəsə etməlidilər və bu proses bu vaxta qədər yerli istehsal markası olmayan bazarda baş verirdi. Hər sahədə yerli və keyfiyyətli yerli marka olmalıdır. Bu həm reklam bazarını gücləndirir, həm işçi qüvvəsidir, həm də daha sərfəli məhsulu müştəriyə təqdim etməkdir”.

03.05.2017 11:51

Müştərilərin xəbərləri

Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ