Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Netflix-dən maraqlı göstəricilər: abunəçi sayında kəskin azalma, gəlirlərdə artım

Yayım nəhənginin gəlirləri 7,2 milyard dollar təşkil edib.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Netflix-dən maraqlı göstəricilər: abunəçi sayında kəskin azalma, gəlirlərdə artım

ABŞ-ın kontent platforması və production şirkəti, həmçinin ən iri internet əsaslı yayım provayderlərindən biri olan Netflix cari ilin birinci rübünün nəticələrini açıqlayıb.

Marja xəbər verir ki, şirkətin ödənişli abunəçilərinin sayı martın sonuna 208 milyona çatıb. Bu, ötən ilin son rübü ilə müqayisədə 4 milyon abunəçi artımı deməkdir. Lakin həmin göstərici 2020-ci ilin birinci rübü ilə müqayisədə kifayət qədər aşağıdır. Pandemiya səbəbindən tətbiq edilən məhdudiyyətlər nəticəsində internet əsaslı xidmətlərə tələbatın kəskin artması ilə əlaqədar ötən ilin martında bitən rüb üzrə qlobal abunəçi sayı 16 milyon artmış, ümumilikdə 2020-ci ildə 37 milyon yeni abunəçi qeydiyyatdan keçmişdi.

Netflix 2021-ci ilin birinci rübündə gəlirlərin ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 24% artaraq, 7,2 milyard dollara yüksəldiyini, xalis mənfəətin isə 700 milyon dollarla müqayisədə daha çox - 1,7 milyard dollar təşkil etdiyini bildirib. Qlobal yayımçı bu rəqəmləri kino və production sənayesində hələ də karantin məhdudiyyətləri səbəbindən yeni fəaliyyətlərin olmaması və nəticədə bu sahəyə xərclədiyi vəsaitin daha aşağı həddi ilə əsaslandırıb. “Biz düşünürük ki, abunəçi sayında ötən illə müqayisədə artım tempinin daha az olması COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar məhdudiyyətlərin nisbətən yumşaldılması və kino və production sənayesində durğunluq səbəbindən tamaşaçılara təqdim etmək üçün kontentin daha az həcmi ilə bağlıdır” -  investorlara açıqlamada qeyd olunub.

İnvestorlar üçün əsas narahatedici məqamlardan biri karantin tədbirlərinin yüngülləşdirilməsi ilə əlaqədar insanların yenidən kinoteatrlara üz tutması və bu şəraitdə Netflixin Disney, Apple və AT&T kimi digər iri yayım xidmətləri ilə rəqabət apara bilməsidir.Şirkət bu ilin ikinci yarısında bir sıra ənənəvi şou proqramların bərpa olunması səbəbindən yenidən satışlarda artım olacağını və narahatlığa əsas olmadığını bildirib. Netflix bu il abunəçiləri üçün yeni kontent təqdim etmək məqsədilə 17 milyard dollar xərcləmək niyyətindədir.

Əsas rəqiblərdən biri Disney Plus ötən ay açıqlamasında abunəçi sayının 100 milyona yüksəldiyini bildirmişdi. Ümumilikdə ötən il 60%-dən artıq dəyər qazanan Netflix səhmləri dünən 10 faizə qədər ucuzlaşıb.

Netflix kino production kinoteatrlar Disney Plus
21.04.2021 09:51

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Manşetin sağı-2_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18
InvestAZ