Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Rusların getdiklərinə ən çox təəssüfləndikləri xarici markalar

Rusiya Federasiyasının əhalisi IKEA-nı Rusiya bazarını tərk edən xarici brendlər arasında ən böyük itki hesab edir.
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Rusların getdiklərinə ən çox təəssüfləndikləri xarici markalar
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Webbankir-in araşdırmasına görə, ruslar ölkə bazarını tərk edən xarici brendlər arasında ən çox IKEA-nın getməsinə təəssüflənirlər.

Marja xəbər verir ki, respondentlərin 44,1%-i heç bir brendin getməsindən peşman olmadıqlarını bildiriblər. Eyni zamanda, respondentlərin 27,2%-i IKEA-nın ölkədən getməsini ən böyük itki hesab edir. Getməsi təəssüf doğuran digər məşhur brendlər arasında Samsung (23,8%), Adidas (17,3%), Apple (15,8%) və Coca-Cola (15,3%) da var.

Reklam_3_11

Respondentlərin 14,9%-i H&M-dən, 14,4%-i Nike-dan,  8,9%-i McDonalds-dan ayrıldıqlarına peşman olublar.

Araşdırmaya görə, istehlakçılar avtomobillər və onların ehtiyat hissələri (36,8%), dərmanlar (28,4%), məişət texnikası və elektronika (22,3%) kimi məhsul qruplarında da itkilər müşahidə ediblər. Xarici brendlərin getməsi eyni dərəcədə istehlak malları (şəxsi gigiyena vasitələri, məişət kimyəvi maddələr, qab-qacaq və s.) və geyim və ayaqqabı kimi kateqoriyalara təsir edir - bunu respondentlərin 21,9%-i bildirib.

Sorğunun nəticələrinə görə, respondentlərin 83%-dən çoxu bu və ya digər dərəcədə xarici brendlərin ölkəni tərk etməsi ilə bağlı heç bir mal qıtlığı hiss etmir. Respondentlərin 77%-i daha çox Rusiya mallarını almağa başladıqlarını qeyd edib.

Sorğu 2022-ci il avqustun 18-dən sentyabrın 1-dək aparılıb və bütün Rusiya üzrə 1500 nəfər iştirak edib. 

12.09.2022 10:01

Müştərilərin xəbərləri

Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xeber_metn_sag_18_2_18
InvestAZ