Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30

"Ən böyük reklamçıların üçdə birindən çoxu Twitter-də reklamı dayandırıb"

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
"Ən böyük reklamçıların üçdə birindən çoxu Twitter-də reklamı dayandırıb"
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

“Twitter” sosial şəbəkəsi ilə əməkdaşlıq edən 100 ən böyük reklamçının üçdə birindən çoxu platformada reklamı dayandırıb. Bu da sosial şəbəkənin yeni sahibi İlon Maskın hərəkətləri səbəbindən onların “sayıqlığından” xəbər verə bilər. 

Marja xəbər verir ki, bu barədə çərşənbə axşamı marketinq məlumatlarını təhlil edən "The Washington Post" məlumat yayıb.

Qəzet bildirir ki, Mask xərcləri azaltmaq və Twitter üçün alternativ gəlir mənbələri tapmağa çalışsa da, sosial şəbəkə hələ də reklamdan kifayət qədər asılıdır. Keçən il şirkətin 5 milyard dollarlıq gəlirinin təxminən 90%-i reklamdan əldə edilib. 

Oktyabrın 27-də Mask eyniadlı sosial şəbəkənin sahibi Twitter-i almaq üçün 44 milyard dollarlıq müqavilə bağlayıb. 

23.11.2022 17:34

Müştərilərin xəbərləri

Mobil_manset_alt_4_22
Mobil Xəbər Lentinin aşağısı-4_23
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Manşetin sağı-2_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam-2-CityNet-NyuMedia_10
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18