"Nar" abunəçiləri onlayn müştəri xidmətlərini seçir

(®) Müştəriyönümlü yanaşması ilə seçilən mobil operator “Nar”, istifadəçilərinin müxtəlif xidmət kanalları üzrə məmnuniyyət göstəricilərini açıqlayıb. Göstəricilər bütün xidmət kanalları üzrə daxil olan müraciətlər əsasında noyabr ayınadək olan dövr üçün hesablanıb.
İstifadəçilərin mobil təcrübəsini daha da rahatlaşdıran “Nar+” tətbiqinin onlayn çat xidmətinə 88 min müraciət daxil olub. Bu göstərici ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 77% daha çoxdur. Sorğuların sayı artsa da, “Nar+” tətbiqində göstərilən bütün xidmətlərdən abunəçilərin razılıq səviyyəsi azalmayıb, əksinə artaraq 88%-ə çatıb. Qeyd edək ki, tətbiq istifadəçilərə daha çevik imkanlar verir, yeni paketlərin rahatlıqla aktivləşdirilməsinə, izahlı qaimə kimi mühüm əməliyyatların qısa zamanda yerinə yetirilməsinə kömək olur. Bundan başqa, “Nar” internet səhifəsində olan şəxsi kabinetlər, eyni zamanda “Facebook”, “Twitter” və digər sosial şəbəkələr üzərindən abunəçilərə yüksək xidmət göstərir.
Mobil operatorun ənənəvi xidmət kanallarını seçən abunəçiləri də göstərilən xidməti yüksək qiymətləndirirlər. Belə ki, bu ilin noyabr ayına qədər 777 Çağrı Mərkəzinə zəng edən abunəçilərin xidmətdən razılıq səviyyəsi 89% olub. “Nar”ın yenilənmiş xidmət mərkəzləri və mağazalarında göstərilən xidmətdən razılıq səviyyəsi isə artaraq 98%-ə çatıb.
“Nar” hal-hazırda 2,2 milyon abunəçiyə yüksək keyfiyyətli rabitə xidmətləri göstərməkdədir. “Nar” son 3 ildə Müştəri Loyallığı İndeksinə görə ölkədə lider mobil operatordur. Mobil operator müştəriyönümlülük strategiyasına sadiq qalaraq sərfəli qiymət qarşılığında üstün xidmət təqdim edir.
Müştərilərin xəbərləri

“AzInTelecom” MMC Elm və Təhsil Nazirliyinə İT audit və Kibertəhlükəsizlik üzrə konsultinq xidməti göstərib
SON XƏBƏRLƏR
-
3 gün sonra
Sosial Sahibkarlıq üzrə Beynəlxalq Qadınlar Forumu keçiriləcək
- 9 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
8 şirkətin "Yaşıl dəhliz"dən daimi istifadə hüququ dayandırılıb
-
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
SOCAR və Boğaziçi Universiteti müqavilə imzaladı, təlim proqramına start verildi
-
1 saat əvvəl
"1 milyon manatlıq qızıl zinət əşyaları aşkar etmişik, 1,1 milyon manatlıq malları müsadirə etmişik"
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
“10 qəpiklik qiymət artımı zərərimizin bir qismini kompensasiya edəcək"
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Məbləği 15 min manatdan artıq olan bu alqı-satqılar nağdsız qaydada aparılacaq

Sosial Sahibkarlıq üzrə Beynəlxalq Qadınlar Forumu keçiriləcək

8 şirkətin "Yaşıl dəhliz"dən daimi istifadə hüququ dayandırılıb

Apple-ın mənfəətinin azalacağı gözlənilir

Şahin Bağırov gömrük borclarının məbləğini açıqlayıb

Şəkərin qiyməti son 6 ilin ən yüksək səviyyəsinə çatıb
Ən çox oxunanlar

Rabitəbankda 3 yeni təyinat olub!

48 işə baxılıb, 6,5 milyon manata yaxın sanksiya tətbiq edilib - ANTİİNHİSAR VƏ HAQSIZ RƏQABƏT

Paşinyanla Putin arasında telefon danışığı olub

Naxçıvanın prokuroru vəzifəsindən azad edildi

Terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı qanunvericiliyin pozulmasına görə yeni cərimələr müəyyənləşdi

Azərbaycanda müştəri profilinin yüksək, orta və ya aşağı risk qrupuna aid edilməsi qaydası hazırlanacaq
