Toyota Abşeron Qafqazda ilk dəfə FFT prinsipini tətbiq edir
Məqsəd müştəri məmnuniyyətini artırmaq və xidmət keyfiyyətini yüksəltməkdir.Toyota Abşeron, Qafqaz regionunda və Azərbaycanda ilk dəfə olaraq Toyota-nın yeni FFT (FrontLine ForTomorrow) prinsipini tətbiq edir. Bu addım, müştəri məmnuniyyətini artırmaq və xidmət keyfiyyətini yüksəltmək məqsədi daşıyır.
FFT Prinsipi Nədir?
FFT (FrontLine ForTomorrow) prinsipi, Toyota-nın müştərilərə göstərdiyi xidmətləri daha effektiv və səmərəli etmək üçün hazırlanmış bir strategiyadır. Bu prinsip müştərilərin avtomobillərinin təmir və xidmət işlərini birinci cəhddə düzgün və tam şəkildə həyata keçirməyi hədəfləyir.
Toyota Abşeronun Tətbiqi
Toyota Abşeron, bu prinsipin tətbiqi ilə müştərilərə daha yüksək səviyyədə xidmət göstərməyə başlayıb. FFT prinsipi ilə servis işlərinin keyfiyyəti artırılır və müştərilər servisə daha az vaxt və pul sərf edirlər. Avtomobil təmir və xidmət prosesləri daha şəffaf və effektiv hala gətirilir.
Əsas Yüksək Keyfiyyət Standartları
Yeni sistemdə, Toyota Abşeron müştərilərin ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşür və onların tələblərinə uyğun xidmət göstərir. Müasir texnologiyalar və qabaqcıl metodların tətbiqi ilə xidmət keyfiyyəti və təhlükəsizliyi artırılır. Bu da müştərilərin avtomobillərini uzun müddət problemsiz və təhlükəsiz idarə etmələrini təmin edir.
Müştəri Təcrübəsinin Təkmilləşdirilməsi
FFT prinsipi ilə, müştərilər avtomobillərini satın almaq və ya servis etmək üçün daha az vaxt sərf edirlər. Servis mərkəzlərində iş prosesləri daha koordinasiyalı və səmərəli aparılır. Müştərilərə göstərilən xidmətlərin dəqiqliyi və keyfiyyəti artırılır.
Nəticə
Toyota Abşeronun FFT (FrontLine ForTomorrow) prinsipini tətbiqi, Qafqaz regionunda və Azərbaycanda müştəri məmnuniyyətini artırmaq məqsədi daşıyır. Bu yenilik, müştərilərə daha səmərəli və keyfiyyətli xidmət təqdim edərək, onların avtomobil təcrübəsini daha məmnun edir. Toyota Abşeron, bu addımı ilə regionda liderliyini bir daha təsdiqləyir və müştərilərinə ən yüksək səviyyədə xidmət göstərməyə davam edir.
Əlaqə: *0110
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Azərbaycan Dəmir Yolları"da 6 milyard 263 milyon manatlıq defisit - ÖTƏN İL ZƏRƏRİ 18 DƏFƏ ARTIB
- 13 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
Bakcell “Media Savadlılığı” Konfransının innovasiya tərəfdaşıdır
- 13 saat əvvəl
- 14 saat əvvəl
-
15 saat əvvəl
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
-
15 saat əvvəl
Dövlət şirkəti istiqraz buraxılışı yolu ilə 30 milyon dollar borc alır
- 15 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dövlət Vergi Xidmətinin rəisinə 2 yeni müşavir təyin edilib
Elektron siqaretlərin idxalı və satışı ilə məşğul olan şirkətlər ciddi narahatdırlar – “DAHA UZUN ZAMANA EHTİYACIMIZ VAR”
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Vergi nəzarətində yeni mərhələyə keçid planlaşdırılır - elektron audit tədbirinin ləğvi nəzərdə tutulur
Ən çox oxunanlar
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
1 ton Azərbaycan narının ixracından gəlir 100 dollar artıb
Bakı metrosunun reklam gəlirləri açıqlanıb
"KƏPƏZ BOKT"ın istiqrazlarına 55 investor 55 sifariş təqdim edib, emissiya tam məbləğdə yerləşdirilib
11 ayda Azərbaycana 108 milyon dollara yaxın gəlir gətirən məhsul
















.jpg)



.jpg)



