“Marcom” şirkəti bazarın rəqəmsal vəziyyətindən narahatdır
Azərbaycanda və Gürcüstanda marketinq və PR sahəsində fəaliyyət göstərən “Marcom” Marketinq və PR şirkəti yerli şirkətlərin rəqəmsal vəziyyətindən narahat olduğunu açıqlayıb.
Şirkətin rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssisi Tural Rüstəmlinin sözlərinə görə, hər ötən ay müxtəlif sektorlar üzrə fəaliyyət göstərən şirkətlərin rəqəmsal marketinq xidmətlərinə olan marağı artmaqda davam edir: “Bu, bir tərəfdən sevindirici hal olsa da, digər tərəfdən, iş prosesində ortaya çıxan xoşagəlməz faktlar səbəbi ilə bu sahəyə olan inamının azalmasına gətirib çıxarır”.
Tural Rüstəmli şirkətlərin bu sahədə maariflənməsi məsələsinə də münasibət bildirib. O, qeyd edib ki, “Marcom” şirkətinin əsas üstünlüyü məhz müştərilərin marketinqin bütün sahələri üzrə maarifləndirilməsindədir: “Biz müştərinin qarşılaşa biləcəyi bütün riskləri əvvəlcədən söyləyirik ki, onun real vəziyyətlə bağlı təsəvvürü yaransın. Müştərinin bu sahə üzrə kifayət qədər biliyinin olmaması, üstəlik, bizimlə əməkdaşlıqdan öncə digər qeyri-peşəkar şirkət və ya fərdlərin bu sahədə ona yaşatdığı problemlər bizim də işimizi çətinləşdirir.”
Şirkətlərin bu sahədə üzləşdiyi əsas problemlərə toxunan mütəxəssisin sözlərinə görə, rəqəmsal marketinq sahəsində şirkətlərin ən yaralı yeri veb-sayt üzrə özəl kontentin zəifliyi və veb-sayt işinin qeyri-peşəkarlar tərəfindən qurulmasıdır:
“Azərbaycanda fəaliyyət göstərən şirkətlərin çoxunun veb-saytı olsa da, həmin sayt google axtarış sisteminin standartlarına cavab vermir və google tərəfindən tam indekslənmir. Baxırsan ki, 10-15 ilin şirkətidir, ancaq sayt kontent baxımından zəifdir və ya proqramlaşdırılması zamanı ciddi boşluqlara yol verilib. Belə olan halda, hər hansı bir SEO optimallaşdırma və ya digər xidmətlərdən danışmaq, o cümlədən xidmətdən istifadə edərək sayta trafik gətirmək də çətin olur. Həmin qüsurların sonradan düzəldilməsi isə şirkətə əlavə vəsaitə başa gəldiyindən, şirkətlərin bir çoxu bu xərci çəkməyə həvəs göstərmir”.
Qeyd edək ki, “Marcom” Marketinq və PR şirkəti ( www.marcom.az ) google üzrə mövcud olan 20 sertifikatdan 14-nə malikdir. Şirkət öz əməkdaşlarının bu istiqamətdə daha da təkmilləşdirilməsi üzrə insan kapitalına yatırım etməkdə maraqlıdır.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 7 d. əvvəl
-
30 d. əvvəl
Starbucks-ın satışları təxminən 2 ildən sonra ilk dəfə artıb
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
42 d. əvvəl
Volkswagen 1,3 milyard avro zərərə düşdü – tariflər və Porsche problemləri
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda 5 bankın nizamnamə kapitalı 300 milyon manatdan çoxdur
-
1 saat əvvəl
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Fintex Assosiasiyasının yeni rəhbəri seçildi – Edqar Abdullayev
- 1 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
“Prior Credit BOKT”ın vəzifəli şəxsi cərimə edilib
Starbucks-ın satışları təxminən 2 ildən sonra ilk dəfə artıb
Samsung mənfəətini ikiqat artırıb
"TREVA Real Estate"dən daşınmaz əmlak brokerləri üçün xüsusi tədbir
Fintex Assosiasiyasının yeni rəhbəri seçildi – Edqar Abdullayev
Azərbaycan neftinin son qiyməti
Ən çox oxunanlar
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
Azərbaycanda hotellərdəki yerlərin 75 faizi boş qalıb
3-cü rübdə 100 milyard dollardan çox gəlir əldə edib
3 ayda 78 milyard dollara yaxın gəlir əldə edib
Meta-nın xalis mənfəəti kəskin azalıb
Avropa bankı Azərbaycanda "yaşıl iqtisadiyyat"ın maliyyələşdirilməsinə 100 milyon dollar ayıra bilər
Azərbaycanda 5 bankın balans kapitalı 225 milyon manatdan çoxdur














.jpg)





.jpg)




