"Metropoliten reklamların monitorinqi müraciətimizi qəbul etmədi" - MÜSAHİBƏ

“Smart Outdoor” şirkətinin rəhbəri Rahim Davudovun müsahibəsi
- Rahim bəy, artıq küçə reklamlarının monitorinqi ilə məşğul olan platformanız fəaliyyətə başlamışdır. Rahim bəy, vəziyyət nə yerdədir? Xidmətlərinizdən istifadə edən şirkətlər varmı?
- Sizin vurğuladığınız kimi biz oktyabr ayında kütləvi informasiya vasitələrində bu haqda məlumatı paylaşdıq. Məlumatdan sonra bir çox böyük şirkətlər özləri bizimlə əlaqə saxladı. Mütəmadi görüşlər keçirdik. İlin sonuna 20-dən çox şirkətlə razılıq əldə etdik. Artıq bir çox şirkətlə müqavilələr imzalanıb. Bu ilin sonuna qədər müştəri bazasını kifayət qədər artırmaq planımız var.
- İstəsəniz, platforma haqqında məlumatı olmayan izləyicilərimizə “Smart Outdoor”un işləmə mexanizmindən danışaq.
- “Smart Outdoor” sistemi çöl reklamlarının monitorinq xidmətidir. Platformanın köməyilə siz rəqiblərin outdoor reklam strategiyasını analiz edə bilər, vizual olaraq bütün çöl reklamlarını monitorinq edə bilər və öz reklam strategiyanızı planlaya bilərsiniz.
Smart Outdoor platforması ilə siz kateqoriya üzrə brendlərin həm konstruksiya sayı və növünə görə, həm də büdcəsinə görə analiz edə biləcəksiniz. Boş yerlərə, rəqiblərin reklam konstruksiya sayına, büdcəsinə və geniş kateqoriya analizinə əsaslanaraq daha rahat outdoor reklam planlamasını apara biləcəksiniz.
“Smart Outdoor” platformasından istifadə edərək, konkret lokasiyalarda konstruksiya növünü seçə bilər, həmin yerin vizual olaraq monitorinqini apara bilərsiniz.
- Platformanın hazırlanması ideyası necə yarandı?
- Sizin sualınıza daha ətraflı cavablandırmaq istərdim. Mən 2005-ci ildən reklam, araşdırmalar, marketinq sahəsində çalışıram. Bizim agentliyə mütəmadi olaraq açıq havada olan konstruksiyalar reklam yerləşdirilməsi barədə müraciətlər olunurdu. Bu sahədə ən böyük çətinlik isə yaxınlıqda rəqiblərin olub olmaması, misal olaraq scroller tipli konstruksiyalarda neçə reklam üzünün mövcud olması, digər üzlərində hansı müştərilərin olması haqqında suallar yaranırdı. Bu səbəbdən belə bir platformaya ciddi ehtiyac duyurduq.
İlk dəfə olaraq 2015, 2016-cı ildə Mobil rabitə sektoru ilə bütün Azərbaycan üzrə küçə reklamlarının monitorinqi layihəsini həyata keçirdik. Daha sonra isə aylıq xidmət göstərməyə başladıq. Görüşlər zamanı layihəni izah edəndə digər şirkətlərin marketinq əməkdaşlarının da xoşuna gəldiyini gördük. Müraciətlərin çoxluğunu nəzərə alaraq, 2017-ci ildən yeni “Smart Outdoor” layihəsini başlamaq qərarına gəldik. Hər bir müştəriyə xüsusi yanaşırıq. Bu səbəbdən müştərilərin istəyinə, əsasən yeni platformalar hazırlaya bilirik.
Nəzərinizə çatdırmaq istərdim ki, Prezident cənab İlham Əliyevin 20 iyun 2017-ci il tarixli Fərmanı ilə Azərbaycan Respublikasının Dövlət Reklam Agentliyi yaradılması bizi daha da həvəsləndirdi.
- Əldə etdiyimiz məlumata görə, Bakı Metropoliteni” QSC ilə də metronun daxilində olan reklamların da monitorinqinin aparılması üçün quruma müraciət etmisiniz. Dövlət qurumunun sizin bu təklifinizə reaksiyası necə oldu?
- 2018-ci ilin sonunda “Bakı Metropoliteni”nə müraciət etdik. Həmin dövr üçün platforma təsdiq edilmədi. Növbəti il yenidən müraciət edilməsi bildirildi. Bu sahədə də işlər aparılır. Ayın sonuna yenidən müraciət etməyi planlaşdırmışıq.
- Bazarda küçə reklamlarının monitorinqi xidmətini təklif edən yeganə şirkətsiniz. Rəqibləriniz olduğu təqdirdə, xidmət fəaliyyətinin artırılması istiqamətində hansı dəyişikliklərin aparılması nəzərdə tutulub?
- Nəzərinizə çatdırım ki, bir çox sorğu şirkətləti var. Mütəmadi olaraq onlarda küçə reklamları bazarını araşdırır. Biz sadəcə olaraq bu sahəni daha da təkmilləşdirərək aylıq olaraq küçə reklamlarının monitorinqini aparırıq. “Smartoutdoor”-un saytına daxil olaraq reklamların demo versiyası ilə ətraflı tanış ola bilərsiniz.
PULSUZ SEMİNARA QATIL, QAZANMAĞI ÖYRƏN!
® Facemark
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 8 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
FAB Şirkətlər Qrupu Orta Asiya bazarına böyük həcmli ixraca hazırlaşır
-
-
9 saat əvvəl
"FED-in müstəqilliyini itirməsi halında qızılın qiyməti 5000 dollara çata bilər"
- 9 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Mal-qaranın və keçi-qoyunların sayı ən aşağı həddə düşüb, ölkəyə ət idxalı 17,5 % artıb
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Qeyri-neft-qaz sektorun vergi daxilolmaları 690,4 milyon manat çox olub
-
9 saat əvvəl
"Rebuild Karabakh 2025"də sahibkarlar üçün ödənişsiz stend təklif olunur
- 9 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
Son Xəbərlər

“OBA” marketlər şəbəkəsinin İnsan Resurslarında beynəlxalq standartlara uyğun yeni mərhələ: SAP HR moduluna uğurlu keçid


“Zamex”dən vətəndaş şikayətləri artıb

Azərbaycanda külək turbinləri istehsal oluna bilər - Türkiyə şirkətlərilə görüş keçirilib, Azərbaycana dəvət olunublar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Ən çox oxunanlar

“Azərşin” ləğv oluna bilər

"Maybo" şirkətinin xalis mənfəəti kəskin artıb

Yanğın hadisələri üzrə fermerlərə 29 min manat ödəniş edilib

AZCON-da yeni təyinat olub

Özəl bank dövlət bankının səhmdarları sırasına daxil olub

"Prime Cotton" 30 illik yubileyində pambıqçılar üçün ənənəvi “Açıq Tarla Günü”nü keçirdi

Batareya Saxlanc Sistemləri qurulur - Azərbaycanda deyil, bütövlükdə MDB-də ilk olacaq
