“Nar” müştəri loyallığı indeksinə görə liderdir

(®) Müstəqil araşdırma şirkətləri tərəfindən keçirilmiş araşdırmaların/sorğuların nəticələrinə əsasən, “Nar” mobil operatorunun müxtəlif parametrlər üzrə müştəri loyallığı indeksində əhəmiyyətli dərəcədə artım qeydə alınıb. Həyata keçirilmiş NPS (Net Promoter Score) göstəricisi və “Brand Tracking” araşdırmalarına görə, “Nar” mobil internet istifadəçilərinin sayındakı artım tempi üzrə mobil rabitə bazarında yüksək nəticəyə nail olub.
Beynəlxalq şirkət tərəfindən aparılmış araşdırmanın nəticələrinə əsasən, “Nar”-ın müştəri loyallığı indeksində il ərzində 5,3% artım müşahidə edilib. Sorğuya əsasən, mobil şəbəkənin keyfiyyəti, müştərilərin şəbəkəni öz dost və ailə üzvləri arasında istifadə etməsi, eləcə də sərfəli tarif və qiymətlər sözügedən göstəricidəki artımın əsas səbəbləridir. Bundan başqa, “Nar” səsin keyfiyyəti, müştəri xidmətləri, genişləndirilmiş telekommunikasiya xidmətləri, zəng xidməti üzrə müştəri məmnuniyyəti göstəriciləri və əlverişlilik üzrə yüksək nəticə göstərib.
Digər müstəqil şirkət tərəfindən həyata keçirilmiş “Brand Tracking” araşdırmasına əsasən, “Nar” abunəçilərinin 66%-i mobil operatorun qiymətlərinin daha sərfəli olduğunu düşünür ki, bu da müştəri qrupları (digər operatorların abunəçiləri ilə müqayisədə) arasında ən yüksək nəticədir. Abunəçilərin 84%-i isə “Nar” şəbəkəsinin gələcəkdə istifadə edilə biləcək yeganə şəbəkə olduğu qənaətindədir. Bu rəqəm də mövcüd operatorların abunəçilərindən ibarət respondent qrupları arasında ən yüksək göstəricidir. Əlavə olaraq, “Nar” brend potensialı indeksi (BPI) il ərzində 4%, loyallıq indeksi isə 7% artıb.
Operator mobil internet istifadəçilərinin sayında nəzərəçarpacaq artıma bütün ölkə ərazisi boyunca genişləndirilmiş 3G, 4G və LTE-A şəbəkəsi ilə yanaşı, abunəçilərə sərfəli qiymətə yüksəkkeyfiyyətli mobil internet paketlərini təqdim etməklə müvəffəq olub.
Qeyd edək ki, 2017-ci ilin 2-ci rübündə keçirilmiş mobil rabitə şəbəkələrinin müqayisəli testləri nəticəsində də “Nar” şəbəkəsi mobil zəng xidmətlərinin göstərilməsi üzrə ölkədə ən yüksək nəticəyə nail olmuşdu. Sınaqları test xidmətləri üzrə müstəqil beynəlxalq şirkət olan “P3 Communications” keçirmiş və sınaq metodologiyası əhatəli xidmətlər üzrə müştəri təcrübəsinə əsaslanmışdı.
“Azerfon” şirkəti (“Nar” ticarət nişanı) 21 mart 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayaraq qısa bir müddətdə Azərbaycanda telekommunikasiya və mobil rabitə sahəsinin aparıcı şirkətlərindən birinə çevrilib. “Nar” ticarət nişanı Azərbaycanın zəngin mədəni və tarixi irsinin çağdaş həyatla bağlılığının rəmzi olaraq seçilib. “Nar” ölkədə ilk dəfə olaraq 3G texnologiyasını təqdim edib və geniş 4G şəbəkəsini abunəçilərinin istifadəsinə verib.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 2 d. əvvəl
-
25 d. əvvəl
9 ayda Azərbaycanda 20,7 milyon ton neft, 38,2 milyard kubmetr təbii qaz hasil olunub
-
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm iqtisadi xəbərlər üçün Marja.az -
26 d. əvvəl
AccessBank Naxçıvanda qadın sahibkarlarına dəstək məqsədilə Access2Success layihəsini reallaşdırdı
-
1 saat əvvəl
“PMD Group” MMC Xəzər İnşaat Həftəsində Baş Sponsor qismində çıxış edir
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanın "İstisu" mineral içkisi Avroap ölkəsinin bazarına daxil olub
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda yetişdirilən fındıq və badam Çinə də ixrac olunacaq - Protokol layihəsi imzalanıb
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
ABŞ–Çin gərginliyi və FED-in faiz endirimi gözləntiləri qızıl qiymətlərini artırır - YENİ REKORD
-
3 saat əvvəl
Kapital Bank-ın İnformasiya təhlükəsizliyi komandası ölkənin ən güclü mütəxəssisləri sırasında
Son Xəbərlər

Oktyabrın 16-da gözlənilən hava şəraiti

9 ayda Azərbaycanda 20,7 milyon ton neft, 38,2 milyard kubmetr təbii qaz hasil olunub

Kiğılı 6 ay ərzində istehsalın dayanacağı barədə xəbərdarlıq etdi - Türkiyənin geyim sənayesində ciddi böhran

“Rabitəbank”ın xalis mənfəəti 31% azalıb - Xərclərin və ehtiyat ayırmalarının sürətli artımı mənfəətə mənfi təsir göstərib

Hər avtomobil bir ianə
Ən çox oxunanlar

ABŞ–Çin gərginliyi və FED-in faiz endirimi gözləntiləri qızıl qiymətlərini artırır - YENİ REKORD

Kapital Bank-ın İnformasiya təhlükəsizliyi komandası ölkənin ən güclü mütəxəssisləri sırasında

Rəsmi məzənnələr açıqlandı

20 bank mənfəət açıqladı - SİYAHI

AYNA Nazirlər Kabinetinin taksilərə dair qərarını şərh edib

“Ziraat Bank Azərbaycan”dan yüksək göstəricilər - mənfəəti 63% artıb
