Hər kəsin xoşuna gəlməyə çalışmayın!

Belə bir məsəl var: “Gözəl səsinizi ancaq hamamın divarları eşidəcəksə, nəyə lazımdır o gözəl səs?!”
Şəxsi brendin qurulması istiqamətində görməli olduğumuz əsas işlərdən biri də hədəf kütlələrinin dəqiq müəyyən edilməsidir. Hədəf kütləsi dedikdə, şəxsi reputasiyanın qurulması zamanı qısamüddətli və uzunmüddətli məqsədlərə çatmaq üçün rasional və emosianal dəyərlərin kommunikasiya edildiyi kütlələr nəzərdə tutulur.
Hər kəsin xoşuna gəlməyə çalışmayın!
Şəxsi brendinqin qurulması üçün mesajlarınızı hər kəsə göndərməyə çalışmayın. Auditoriyaya ümumi yanaşdıqda resurslarınızı boşa sərf etmiş olacaqsınız və nəticələr gecikdikcə özgüvəniniz artmaq əvəzinə azalacaq. Bu da sizi kontent yaratmaqdan, paylaşmaqdan usandıracaq. Səbirli olun və təsir etmək istədiyiniz hədəf kütlələrini dəqiq müəyyən edin. Necə?
Şəxsi reputasiyanızı, şəxsi brendizini qurmaq üçün dəyərlərinizi kommunikasiya edəcəyiniz əsas 3 hədəf kütləsi var:
Əsas hədəf kütləsi:
-Kimlərin diqqətini cəlb etmək istəyirsiniz?
-Paylaşmaq istədiyin rasional dəyərlər kimlər üçün maraqlı olacaq və ya bundan kimlər faydalanacaq?
-Paylaşmaq istədiyiniz emosional dəyərlər kimlərə təsir edəcək?
Məqsədlərinizlə bağlı qərar verən kütlə:
-Qısamüddətli məqsədlərinizlə bağlı qərar verənlər kimlərdir?
-Uzunmüddətli məqsədlərinizlə bağlı qərar verənlər kimlərdir?
Məqsədlərinizlə bağlı qərar verən kütləyə təsir edən kütlə:
-Qərar verənlərin yaxınları, dostları.
-Qərar verənlərin iş yoldaşları, partnyorları.
Hədəf kütlənin dəyişməsi aşağıdakı 3 halda baş verə bilər:
Məqsədlər dəyişə bilər: bu zaman hədəf auditoriya yenidən nəzərdən keçirilməlidir.
Hədəf kütləsinin xüsusiyyətləri, yanaşmaları dəyişir: Həmin yanaşmalar öyrənilməli, strategiya ona uyğunlaşdırılmalıdır.
Hədəf kütlədəki insanlar tamamilə başqa qrup insanlarla əvəz oluna bilər: Bu halda yeni qrup başdan analiz edilib, öyrənilməlidir.
Yerli yanaşma:
Bizdə insanlar əsasən məqsədləri ilə bağlı qərar verən hədəf kütlələri ilə vaxt itirmədən real həyatda əlaqəyə keçməyə çalışırlar. Özlərinin və ya yaxınlarının mesajlarını hansısa ənənəvi vasitələrlə ötürüb, sonra gözləyirlər. Bəzən əllərinə keçən kommunikasiya kanallarından birbaşa əsas hədəf kütlələrinə səslənirlər. Məqsədə nail olan kimi və ya konfort zonaya çatan anda isə kölgəyə keçirlər. Bəli, belə qısa yollarla bəlkə də məqsədə tez çatmaq olar, bəs sonra?…
Müəllif: Anar Əsgərov, PR ekspert, "INPRESS PR Solutions" şirkətinin yaradıcısı və Baş direktoru
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 3 həftə sonra
-
2 gün sonra
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin və maraqlananların diqqətinə!
-
3 saat əvvəl
Azərbaycan - İtaliya memarlıq və dizayn şirkətinin Milanda ofisi açıldı - VİDEO/FOTO
-
-
3 saat əvvəl
Şirkət işlənmiş avtomobillərini hərrac yolu ilə satışa çıxarır - MODELLƏR, QİYMƏTLƏR
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
Dövlət istiqrazlarının yerləşdirilməsi üzrə hərrac baş tutmayıb
-
7 saat əvvəl
Banklarla birgə icra olunan layihə üzrə bu il 300-ə yaxın işsiz şəxs üçün kiçik bizneslər yaradılıb
-
7 saat əvvəl
"Azercell" nömrələri faizsiz hissə-hissə ödəmə ilə təklif olunur
- 7 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Almaniyada mikroçip istehsalında 80 mindən çox mütəxəssis çatışmazlığı var

Aylıq 604 AZN-dən premium mənzilə sahib olmaq imkanı

Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin və maraqlananların diqqətinə!

AZƏRTAC-ın əməkdaşı Fransadan çıxarılıb - BƏYANAT

Dövlət istiqrazlarının yerləşdirilməsi üzrə hərrac baş tutmayıb

Banklarla birgə icra olunan layihə üzrə bu il 300-ə yaxın işsiz şəxs üçün kiçik bizneslər yaradılıb
Ən çox oxunanlar

"Azercell" nömrələri faizsiz hissə-hissə ödəmə ilə təklif olunur

“Nar”-dan “Dinlət” xidməti ilə tərzini paylaş

Dövlət Vergi Xidmətinin keçmiş vəzifəli şəxslərinə hökm oxunub

"Dərmanların ekspertiza tariflərinin azaldılması bazarda rəqabəti artıracaq" -Ekspert

Uşaq evləri Sosial Xidmətlər Agentliyinin tabeliyinə verildi

“Xonça” Peşələr Festivalında iştirak edib
